STRONGBODY UPDATE – UKE 3

Reklame for eget arbeid
smågodt1

Okei babes, rapport fra godtegrisen her! Uke 4 skal rapporteres og jeg hadde så sjukt blanda følelser når jeg skulle måle meg i stad for jeg fikk ikke sove i natt. Jeg blir seriøst GAL. Det har vært noen uker nå hvor jeg bare ikke klarer å sovne. I natt lå jeg våken til typ 07:00. Så det endte opp med at jeg begynte å jobbe i dag tidlig fremfor å prøve å sove fordi jeg skjønte at det ikke kom til å skje.

Når man sover dårlig så samler kroppen mye vann og man blir oppblåst så jeg trodde målene mine skulle være helt på trynet, men det gikk fint. Bedre enn jeg hadde trodd med tanke på en drøy helg i Trondheim med julebord og mye kos.

collage meg 4 uker.png

Dette har skjedd siden forrige Torsdag:

Vekt: -0,6 kg ( nåværende vekt 62,8 og totalt på 4 uker -2,8 kg)

Midje: -1 cm (totalt på 4 uker -6 cm)

Mage bredest: -0,5 cm (totalt på 4 uker -5 cm)

Øverst lår: -0,5 cm (totalt på 4 uker -2,5 cm)

Nederst lår: -0,5 cm (totalt på 4 uker -2,5 cm)

Trening: Jeg fikk inn 4 økter forrige uke pga jeg var i Trondheim hele helgen. Jeg blir sterkere og hadde ny pers i beinpress, knebøy og sumo markløft så dette lover veldig bra og motivasjonen min er på TOPP og jeg føler beina mine vokser!!

Kondisjonstrening: Null

Spisekveld: Ja, here we go again. Hvor skal jeg begynne. Jeg var jo som sagt i Trondheim denne helgen og let me tell ya. Jeg skrev jo på bloggen at jeg kom til å kose meg ekstra mye siden det er så sjeldent jeg ser gjengen og det ble MYE kos. Vi spiste på Egons Fredagen og Søndagen, pizzabuffet den ene dagen og kyllingfajitas den andre dagen. På Lørdag var det julebord og det ble noen drinker etter det + godis og sjokolade på Søndagen mellom all jobbingen. Og etter jeg og Vilde hadde vært på Egon på Fredagen så gikk vi innom Coop og kjøpte oss litt bakst da veit dere. Jeg er så svak for bakst! :O Så ja, denne helgen ble rimelig HEAVY på utsekielser, men jeg storkoste meg og tenker ikke så mye over det egentlig. Alltid stas å være i Trondheim.

Se forrige ukesrapport HER! 

collage meg 4 uker 2.png

Jeg er ganske overrasket over hvor stor forskjell det er på bildene mine med tanke på hvordan helgene mine har vært. Jeg har ikke ligget på noe crazy kaloriunderskudd og hele poenget med dette var jo å komme tilbake til de sunne rutinene mine i ukedagene og ikke spise godis hver dag som jeg gjorde en periode for da trives jeg ikke.

Jeg har spist helt vanlig mat som dere har sett på snap. Det går mye i brødskiver for jeg er en vaskeekte brødelsker. Det er kanskje ikke så spennende at jeg snapper brødskivene mine så ofte, men hei.. Thats my life!

Det er det jeg spiser mest av. Og det å coache seg selv er relativt vanskelig for det er så lett å jukse når man ikke har noen å rapportere til. Hehe, men jeg har jo alle verktøy for å lykkes og vet jo akkurat hva jeg skal gjøre for å holde formen. Det er ikke bare alltid motivasjonen er på topp om dere skjønner.

collage meg 4 uker strongbody

Jeg er som sagt rimelig sjokkert over hva som har skjedd disse 4 ukene med tanke på hvor mye jeg har kost meg i helgene. Jeg synes front og bak bildet er de drøyeste og bare se på hvor mye mindre oppblåst jeg er. Det er som om kroppen min er mindre hoven og full av vann. Det var jo en av hovedgrunnene til at jeg ville kjøre disse 4 ukene. Jeg orket ikke gå rundt oppblåst fordi jeg spiste alt mulig rart jeg kom over.

Jeg har fått strammet litt opp og formen er spisset. Nå skal jeg vedlikeholde dette slik at jeg har dette utgangspunktet når jeg starter på fitnessdiett i Januar. Off. Yup.. i said it! Typ 99% sikkert at det skjer ja. Spørsmålet er bare bikinifitness eller wellness fitness. Jada, fikk litt feedback i helgen på ting og tang så nå er jeg i tenkeboksen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om du har lyst til å komme i gang med en kostholdsplan og treningplan som er skreddersydd dine behov og mål uten å være ekstrem så hjelper jeg deg gjerne. Du finner mer informasjon om coachingen HER! Eller bestille direkte HER!

Hvis du vil starte fra Januar så anbefaler jeg deg å legge inn ordre relativt raskt, på den måten vil du få tid til å sette deg inn i planen din før du starter. Det tar opp til 7 dager for meg å lage en plan nå og dette er den mest hektiske tiden i året for meg pga pågangen mot Januar. For å få en plan klar til 1 Januar må ordren legges inn senest 24 Desember, men jeg anbefaler som sagt å legge inn ordren så snart du har bestemt deg for det kan bli ventelister!

Ved bestilling mottar du etterhvert en ordrebekreftelse på mail med link til et kundeskjema du må fylle ut for at jeg skal kunne lage en plan som er 110% til deg og målene dine. NB! Øverst i kundeskjemaet skriver du «Christine Kamphaug» for å få meg som din personlige coach.

2019… WE ARE COMMING FOR YOU!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Reklame for eget arbeid

 

 

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.