FOR EN SINNSYK START PÅ UKA!

-Sponset Innhold-
IMG_3542 2.jpg

God Mandag alle sammen! For dere som følger meg på snap (CHRISUNIVERS) vet allerede hvor god start jeg har hatt på uka. Vi snakker superhuman over here. Eller, jeg føler meg hvertfall som et supermenneske.

2018-11-24 12.36.49

Vi kom hjem fra fjellet i går og tok en overkroppsøkt på vei hjem og da ble vi også enige om at vi skulle trene tidlig før Kim skulle på jobb. Så vi satt alarmen på 05:45 og jeg trodde jeg skulle dø når den ringte. Jeg var vel regelrett fly forbanna det første kvarteret jeg var våken, men så kom vi oss på trening klokken 06:30 og da glemmer man jo hva klokken er fordi det er full fokus på trening.

IMG_3556 2

Jeg er ikke noe morgenmenneske og er vel egentlig et typisk B-menneske. Jeg jobber til langt utpå natt også sover jeg til typ klokken 10:00. Det er mitt liv. Hehe.. Jeg skal fortelle dere en hemmelighet…

Jeg har ALLTID drømt om å være den personen som spretter opp av sengen klokken 06:00 og er klar for å erobre verden. Men jeg har aldri hatt sjans til å få det til. Det er som om jeg er programmert til å være en morgengretten kjærring som nekter å forlate senga.

Dagens beinøkt var FANTASTISK! Jeg dro på trening med kun 1 banan i magen for som dere vet er jeg ikke noe frokostmenneske. Og på 1 banan så klarte jeg jaggu å slå forrige ukes knebøy PR og jeg hadde vel egentlig PR i alle øvelsene jeg gjorde. YES! Dette var en AWESOME start på uken og jeg håper dere får en kickass økt i dag også.

2018-11-24 12.35.38-2

Om dere ikke har trent ennå så kan dere teste økten min for den var killer:

  1. Knebøy halvpyramide 1×8 reps (60kg) – 1×6 reps(65kg) – 1×4 reps(67,5 kg) – også 3×3 med 75kg
  2. Beinpress smal beinstilling 5 x 12 reps
  3. Gående utfall 4 x 10 skritt pr bein
  4. Leg extensions 4 x 12 reps
  5. Liggende lårcurl 4 x 10 reps
  6. Hip thrust i bootypuilder 4 x 12 reps

Ikke noe mer fancy enn det, men FY og beina mine ble ødelagt. Jeg kjører 2-3 minutter pause mellom settene. Hvis du synes pausene er for lange så er du ikke sliten nok etter arbeidssettet ;) Kjør så tungt du klarer i alle øvelser. Ikke spar på kruttet. Jeg LOVER deg! Du er mye sterkere enn du tror ;)

Ha en amazeballs Mandag alle sammen!

Superdigge jeans fra FitJeans HER! (str. S) – Sjekk hele utvalget HER!
(-20% på alle varer ut dagen!)
2018-11-24 12.46.01

-Sponset Innhold-
By |2018-11-26T11:34:32+00:00november 26th, 2018|Hverdagen, Trening|

2 Comments

  1. Kristin Haugen Granli 26/11/2018 at 18:38 - Reply

    Hender jeg trenger både 3, 4 eller 5 minutter pause etter arbeidssettene xD Bra jobba!

  2. Kine 26/11/2018 at 19:56 - Reply

    Blir så inspirert av deg, Christine! Så denne økta må prøves i morra! Kjenner jeg grugleder meg allerede!! :-D wish me luck sier bare jeg!

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.