MINE KROPPSMÅL OG VEKT

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God Torsdag vakre mennesker! I dag blir en god dag og jeg har akkurat sluppet av Kim i Oslo. Han skulle dit i jobbsammenheng og hva passer bedre da enn å svippe innom favorittgymmen min i Lillestrøm å trene bein. Men før jeg gjør det vil jeg dele kroppsmålene mine fra starten av min lille reise.

I dag tenkte jeg at det blir en slags offentlig start på det at jeg skal bruke Strongbody planen jeg har laget til meg selv i 4 uker. Jeg vil dele dette med dere så dere får et innblikk i prosessen og ser litt av hvordan jeg jobber.

Det første man gjør før man begynner på en slik plan er å veie seg og ta kroppsmål med målebånd. Vanligvis er ikke dette noe jeg bryr meg om, men det er ekstra gøy for dere å følge med på hvordan det foregår og se hva jeg spiser, hvordan jeg trener og hva slags resultater jeg får.

collage meg strongbody
Bildene ble tatt i hast i dag tidlig og lyset på det midterste bildet justerte seg selv. Sorry, men jeg er den bloggeren som tar alle bilder på auto! haha!

Her er startmålene mine som er tatt i dag tidlig:

Nåværende vekt: 65,6
Midje: 70 cm
Mage bredeste området: 77 cm
Øverst lår: 59 cm
Nederst lår: 38,5 cm

  • Målene skal alltid taes på tom mage på morgenen etter evt dobesøk (jeg tuller ikke når jeg sier det kan være opp til 0,5 kg forskjell på om du har vært på do eller ikke) + at om du drikker eller spiser kan du plutselig gå opp 1 kg fordi det rett og slett er slik kroppen fungerer. Derfor skal man IKKE veie seg på kvelden for da er man full av både mat og drikke
  • Måler fast rundt midje (mage på det smaleste), mage på det bredeste, samt øverst og nederst på lår.

Når det har gått 7 dager, altså Torsdag neste uke så deler jeg evt hva jeg har gått opp/ned av vekt og cm på målestedene mine som i en ukesrapport. I ukesrapportene deler jeg hvordan det har gått på ukesbasis og hvordan det har vært å komme inn i rutinene igjen, om jeg har vært mett / sulten, hatt greit med energi – kort sagt en liten tilbakemelding fra meg på hvordan ting går og hvordan det har vært å legge opp planen uken som har vært. Og disse tingene:

  • Kondisjonstrening: ingen (eller evt nevne om jeg har gjort noe utenom styrketreningen)
  • Spisekveld: hva jeg har spist denne dagen
  • Trening: Progresjon, utfordringer, mestring, nye rekorder osv.

Det er slik en Strongbody plan fungerer for jentene mine ish. Der er det litt mer utfyllende og de kan jo kontakte meg til enhver tid for å få hjelp på mail. Men jeg vil at dere skal være “meg” også leverer jeg rapport til dere som jentene mine leverer sine rapporter til meg. YEY! Dette blir jo super gøy!

Jeg kommer selvsagt til å være 110% ærlig hele veien og dele nøyaktige mål, om jeg skeier ut, om jeg føler meg dritt osv. Dere kjenner meg såpass at dere vet at det ikke er noe svada her i gården og da kjenner jeg at det er greit at vi starter med 100% uredigerte formbilder hvor jeg ikke flexer noe. Ikke noe filter eller noe. Her står jeg bare vanlig oppreist slik vi i Strongbody ønsker formbilder av våre klienter. Likt skal være likt!

Så.. There ya go! Kroppen min fra i dag tidlig med mensen og alt. Hehe.. #Life

Bli med meg på snap: CHRISUNIVERS for å se mer av hva jeg spiser i hverdagen og instagram for mer stories og trening: @christinekamphaug 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

By |2018-11-15T11:33:31+00:00november 15th, 2018|Coach Kamphaug, Kosthold, Min Strongbody reise, Trening|

7 Comments

  1. Marthe 15/11/2018 at 12:02 - Reply

    Smashing! That booty though! 🍑🤤🤤

  2. H 15/11/2018 at 12:54 - Reply

    Åååh så morsomt opplegg å skal få følge med på! Ser frem til dette 😍 du ser ufattelig bra ut nå også da tho!

  3. Renate 15/11/2018 at 13:06 - Reply

    Øhh girl, du ser jo helt fantastisk ut nå!!😍

  4. Kamilla 15/11/2018 at 13:27 - Reply

    Så moro! Gleder meg til å følge 💪🏼 du er rå!

  5. Martine Vibstad Lea 16/11/2018 at 19:54 - Reply

    Du ser amazing ut ;) Men for å sammenligne; hvor høy er du? :)

    • christinekamphaug 19/11/2018 at 12:31 - Reply

      ww, thanks babe! Jeg er 1,67 :)

  6. […] Se forrige ukes måling HER! […]

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.