MANDAG, DAG 1 OG JEG ER MAKS KLAR!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dag 1 med min nye plan og det er jo aldri noe tvil på om jeg liker det eller blir fornøyd. Det beste med å ha en kostholdsplan er at jeg slipper å tenke selv. Jeg slipper å bruke tid på å tenke etter hva jeg skal spise av næringsrik mat. Det er bare å velge i et hav av gode måltider og oppskrifter. Både kjappe måltider om jeg er på farta eller om jeg vil kokkelere litt hjemme.

Jeg tuller ikke når jeg sier at kostholdsplanen jeg har laget til meg selv er på typ 40 sider. Hehe.. Det skal ikke bli kjedelig nei. Og det er jo faktisk akkurat den maten jeg spiser til vanlig men i den mengden jeg trenger for å nå mitt mål. Noen ganger er det deilig å leve litt på autopilot..

IMG_3093.JPG
Yoplait double 0% kokos med granola, blåbær og Sukrin gold! M-m!

Jeg har jo laget meg et kickass 5 dagers styrkeprogram med fokus på hele kroppen og spesielt fremside lår, skuldre og bryst. Det er noe jeg alltid ønsker å forbedre ( i tillegg til ræva da. Hihi). Jeg liker program til gir meg det beste av begge verdener og det vil si noe lavrepetisjon i baseøvelser som markløft, knebøy, frontbøy, militærpress osv.

Mens samtidig har jeg øvelser hvor jeg jobber i 8-12 repetisjoner og også 20+ reps. det handler om å ha et godt balansert treningsprogram for å få de optimale resultatene. Og jeg liker å si “jeg trener ikke gratis” og det betyr at jeg alltid spiser det skal skal (+ mye mer i perioder) for å få resultater i tillegg til å trene “riktig”. Og med riktig mener jeg den type trening som gir meg den fremgangen jeg ønsker.

Også har man selvsagt perioder innimellom hvor man er litt off, men det viktigste av alt er å ha en plan i mine øyne og det å ALDRI gi seg selv når man møter motgang eller perioder med lav energi. Med en plan holder man lettere motivasjonen oppe også.

IMG_7141 2-2.jpg

Jeg gleder meg masse til å vise dere mer av Strongbody reisen min, men før jeg gjør det så er det noe jeg er nødt til å dele med dere i et eget innlegg litt senere i dag som jeg bare må få ut av hjertet mitt og ut av verden. Jeg har gruet meg hele helgen med å dele det og jeg har så vondt i magen min. Dere aner virkelig ikke.

Jeg oppdatererer dere på snap/instastory når innlegget er ute så husk å følg meg på snap: CHRISUNIVERS eller Instagram: @christinekamphaug ♥ Eller titt innom litt senere!

By |2018-11-12T16:09:08+00:00november 12th, 2018|Hverdagen, Kosthold, Min Strongbody reise|

2 Comments

  1. P 13/11/2018 at 11:43 - Reply

    Hvilken granola er det, og hvor kan den kjøpes? Inneholder den sukker? Og spiser du den før trening, etter?

    Ble litt mange spørsmål 😊

    • christinekamphaug 14/11/2018 at 15:19 - Reply

      Dette er rema1000 sin. Inneholder sukker. Spises når som helst egentlig :)

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.