-22 kg og 100 kg markløft! IMPONERENDE RESULTATER!

-Reklame For Jobben Min-

Før jeg viser dere litt av min egen plan jeg har skreddersydd og til meg selv og mine mål vil jeg gjerne vise dere hva man kan få til med en slik plan. Det er så viktig for meg å presisere at dette ikke er noen ekstrem plan hvor man kutter ut en haug av matvarer og trener 3 ganger om dagen.

Amanda kontaktet meg 28 Mars i år. Hun hadde prøvd et annet online coaching firma, men var ikke fornøyd fordi hun ikke følte hun fikk noen resultater så hun ønsket coaching hos meg i Strongbody.

før.jpg
Dette er bildene fra start

Startvekten hennes var 92 kg og de første 4 ukene mistet hun 5,5 kg og -22 cm på 4 målesteder. Hun var strålende fornøyd og bestilt ytterligere 4 uker med oppfølging. I løpet av disse 4 ukene satt hun seg et mål om å gå ned til 75 kg innen bryllupet sitt 23 September. Hun sendte meg mail om at hun endelig fikk på seg kjoler hun ikke hadde brukt på lenge og jeg var så utrolig STOLT av denne jenta!

Hun er sykepleier og jobber nattevakter, men allikevel klarte hun å planlegge og gjennomføre økter og treningsgleden var på topp ettersom hun ble sterkere og sterkere. Hun traff nemlig 100 kg i sumo markløft som ny PR! Hun startet på 70 kg.

IMG_0066.jpg

Siden start har Amanda vært en dedikert jente som har vært utrolig målbevisst. Til sammen mistet hun ca 22 kg på 21 uker (til bryllupet sitt). En morsom funfact er at før hun startet på sin strongbody plan så var brudekjolen for liten og måtte syes ut, men underveis så måtte hun sy den inn! AMAZING og jeg får lyst til å grine bare av tanken!

Hun tok så en pause i oppfølgingen til bryllupsreise og nå er hun hjemme igjen og vi er i gang med videre oppfølging for hun har flere mål som skal nåes.

IMG_0221.png
Hun oppdaterte meg med slike bilder underveis og jeg ble jo bare mer og mer imponert!

Dette viser at det virkelig går an og at det handler om en livsstilsendring. IKKE en quickfix som man faller av etter 2 uker og går opp dobbelt så mye som man har mistet. Det trenger ikke være komplisert og det trenger heller ikke vært hardcore eller kjipt.

collage Amanda 2 21 uker og minus 22 kgcollage amanda 2collage Amanda 3Dette fikk Amanda til på 21 uker min hjelp og hardt arbeid!

Med en Strongbody plan er du IKKE på en fitnessdiett bestående av torsk og brokkoli. Her snakker vi vanlig husmannskost som brød, pasta potet, egg, bacon, smoothies, yoghurt med sjokolade og mye annet digg. VANLIG mat! Det er også lagt opp til at man skal kunne kose seg med noe utenfor planen i helgene. Som for eksempel sjokkis eller noe annet digg du er glad i.

Så hvis du skal velge, ikke velg noe som du ikke kan leve med over tid. Velg noe du trives med. Det skal være levbart! For på den måten klarer du å beholde resultatene du jobber for♥

Om du er nysgjerrig på coaching selv kan du lese mer info om hvordan det hele fungerer  HER! eller om du allerede har bestemt deg for å komme i gang bestiller du HER!

-Reklame For Jobben Min-

By |2018-11-08T15:15:47+00:00november 8th, 2018|Coach Kamphaug, Kosthold, StrongBody klienter, Trening, Treningsprogram|

2 Comments

  1. Iselin 08/11/2018 at 17:57 - Reply

    Imponerende! :-D

  2. Anna 08/11/2018 at 18:56 - Reply

    Wow så utrolig flink hun har vært! Kjempe imponerende😍

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.