VIDEO – EN KNALLGOD OVERKROPPSØKT!

I går hadde jeg endelig en skikkelig god overkroppsøkt og jeg må selvsagt dele den med dere! Som jeg sikkert har nevnt en million ganger så er jeg ganske svak i overkroppen og bygger ikke så raskt volum i armer eller bryst. I starten havnet jeg i fella ved å trene det jeg kun var god i og ikke fokuserte på svakhetene, derfor får jeg svi for det nå. DET er det dummeste man gjør, trust me i know. Personlig erfaring til 1000!

Man kan ikke gjøre det som kun er gøy og kun det man mestrer. Man må tvinge seg ut av komfortsonen og gjøre hat øvelser, gjøre øvelser man ikke er god i, gjøre øvelser man ikke er sterk i. Jeg vil ha en gjennomtrent kropp og akkurat nå føler jeg overkroppen henger litt etter, spesielt armene mine. Jeg vil ha mer volum der som utlikner beina mine litt. Jeg vil ha en fin balanse på fysikken min derfor må jeg legge litt ekstra inn på overkropp en tidligere.

Denne økten har fokus på rygg, bryst og triceps:

ØKTEN:

  1. Sittende roing – 3 x 10 reps
  2. Stående roing mot bryst (tyngre enn vanlig stående roing) – 3 x 12 reps
  3. Omvendt flies i kabel – 3 x 12 reps
  4. Floorpress – 3 x 12 reps
  5. Smal benkpress for triceps – 3 x 10 reps
  6. Kabelflies 3 x 12 reps

 

Jeg likte denne økten veldig godt! Jeg avsluttet med mage, men fikk ikke filmet da det var veldig mange i mageområdet. Jeg jobber så sjukt med å gå rundt på ny gym og filme. Føler meg superklein, men det er jo noe jeg må jobbe med inni mitt eget hode.

Håper dere liker økten og god helg alle sammen!♥

 

By |2018-10-26T11:43:58+00:00oktober 26th, 2018|Trening, Treningsfilmer, Treningsprogram|

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.