SMOOTHIEDRØM

smoothie.jpg

I dag startet dagen med at jeg klarte å hærpe smoothiemaskinen til lillesøss. Det var smoothie utover hele maskinen og det rant over alt. Jeg fikk et mildere mentalt breakdown hvor jeg klikka litt innvendig. Du vet.. Telte til 10 og alt det der. Aggresjonsproblemer you say? Mye mulig!

Jeg har jo laget meg en kostholdsplan nå så jeg skal gjøre det enklere for meg selv å spise god og sunn mat. Så det er ikke bare jentene jeg coacher som er på strongbody plan. Jeg er også det nå. Let´s do it together girls!

Hehe.. Tro meg.. Selvom man har kunskap til å sette sammen måltider selv så er det utrolig digg å slippe å tenke når all favorittmaten er ferdig sammensatt til måltider som er tilpasset meg og det jeg trenger av næring med tanke på mine mål så jeg føler jeg er litt bortskjemt der.

smoothie1

Men siden smoothien jeg skulle lage gikk mildt sagt til helvette så tenkte jeg at jeg kunne dele denne favoritten fra den gamle bloggen min. Den er superfresh og proteinrik.

DU TRENGER

– 35g proteinpulver (jeg bruker dette HER – kjøpt selv)
– 200g fryste bringebær
– 50g fryste blåbær
– 1,5 dl plantemelk eller vanlig melk
– 1 toppet spiseskje sukringold for å gjøre den søt og god

PS! Om du ikke vil bruke proteinpulver kan du kutte ut melken og heller bruke mager vaniljekesam eller vanlig mager kesam. (bruker du vanlig mager kesam kan du tilsette ekstra søtning om du liker) Kesam er veldig proteinrikt og fåes kjøpt i alle butikker.

Topping: Chiafrø og gresskarkjerner. Sunne fettkilder og gir litt ekstra crunch. Eller om du har noen andre før eller nøtter du er glad i. Det er også kjempegodt å toppe med frukt eller bær.

Et perfekt måltid som demper søtsuget og er laget på 1-2-3. Er det en ting jeg er fan av så er det raske og gode oppskrifter. Håper dere liker den♥

smoothie2.jpg

By |2018-10-23T16:07:35+00:00oktober 23rd, 2018|Kosthold, Oppskrifter|

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.