FULL OVERKROPPSØKT

God mandag sterke venner! Altså.. Denne uken her er bare HINSIDES hektisk fordi jeg flytter. Og det beste er at jeg ikke har noe sted å flytte til ATM, men mer om det i et eget innlegg. Hehe.. Og nei, det er ikke så dramatisk som det høres ut som. Det blir en liten pit stop på gjesterommet til søstera en uke eller to. Her ser det ut som et bomba horehus for å være brutalt ærlig. Jeg skal vise dere i morgen!

I dag tenkte jeg å dele en overkroppsøkt med dere som er supergod! Den er enkel, kjapp og effektiv med øvelser de fleste av oss kjenner til. Jeg jobber jo litt ekstra med å bygge muskler i overkroppen fordi jeg er genetisk svakere der enn bein og rumpe som mange jenter er.

ØKTEN SER SLIK UT:

  1. STÅENDE ARNOLDPRESS 3 X 12 REPS
  2. PUSHPRESS 4 X 8 REPS (blir det for heftig med pushpress så kjør vanlig militærpress)
  3. SITTENDE ROING 3 X 10 EPS
  4. NEDTREKK BREDT GREP 3 X 12 REPS
  5. FACEPULLS 3 X 15 REPS
  6. KABELFLIES 3 X 10 REPS
  7. TRICEP PUSHDOWN I SUPERSETT MED HAMMERCURLS 3 X 12 REPS

Kjør 2-3 minutters pause mellom settene og gi ALT!

 

 

By |2018-09-24T17:23:57+00:00september 24th, 2018|Trening, Treningsfilmer|

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.