KEEPING MY SANITY

//Sponset innhold//
IMG_0120.jpg

Som de fleste av dere vet så har jeg et tonn å styre med nå om dagen. Jeg sliter med å få tiden til å strekke til med hensyn til trening, leilighetssalg og huskjøp. Jeg må finne en balanse hvor jeg får gjort det jeg skal og kan beholde my sanity for fremover er det SJUKT mye som skjer.

September er den mest hektiske måneden pga fitnesskonkurranser og jeg har 2 utøvere som stiller i tillegg til at jeg skal en tur til Trondheim og andre ting. Alle helgene i September er stappfulle og jeg GLEDER meg!

IMG_0161
Ja, full av bikkjehår, tro det eller ei så rullet jeg meg før jeg dro hjemmefra?! Wtf, hvor kommer de fra liksom?!

På Mandagen fikk jeg ikke trent fordi jeg hadde sinnsykt mye jobb så jeg forskjøv uken litt og tok en ekstra hviledag. I går var planen å dra å trene tidlig på dagen, men tiden fløy og jeg bare.. «Å shit.. Jeg MÅ seriøst trene i dag» Men jeg måtte også rydde til takstmannen kom i dag.

Og jeg gjorde alt for å prøve å overtale meg selv til å skippe trening fordi jeg bare ville prioritere jobb og leilighet, men hva med meg selv da. Trening er liksom mer enn bare det å bygge muskler. Trening er terapi, det er egentid og det er viktig! Når jeg trener så får jeg energi, overskudd og humøret blir bedre. Litt tilbake til gårsdagens innlegg om å ikke gi opp på seg selv liksom..

IMG_0152.jpg

Jeg trenger trening i en hektisk periode som nå. Om så jeg ikke får inn alle 5 øktene som er planlagt i løpet av en uke så må jeg hvertfall ha noen økter i uken. En time eller 2 hvor jeg kan være 100% tilstede på trening og glemme alt annet stress med leiligheten.

Alt er bedre enn ingenting og noen ganger så er man i perioder i livet hvor man ikke får til alt 110% og må prioritere annerledes, men det er helt OK! Det handler om å være fornøyd med innsatsen de ukene ting er litt tungt og de ukene hvor man er på topp.

Jeg hadde hvertfall en KICKASS beinøkt i går! Jeg deler den med dere i en video her på bloggen litt senere i dag. Jeg sier bare 1 ting: 4 x supersett. En rask, effektiv økt som garanterer sjøgange ut fra gymmen.

Så titt innom senere jenter! You dont want to miss this..

Tights HER! (-25%) // Genser HER! // Sneakers PUMA (fåes hos URBAN)
IMG_0120.jpg//Sponset innhold//

By |2018-08-29T11:04:41+00:00august 29th, 2018|Hverdagen|

4 Comments

  1. Rebecca 29/08/2018 at 13:21 - Reply

    Hei. Merkelig spørsmål. Men er alltid veldig kaldt på visse deler av kroppen etter trening. Ikke alltid samme sted. Er det noe grunn til det? Hørt man forbrenner fett der man blir kald men det høres ikke riktig ut heller😅

    • christinekamphaug 30/08/2018 at 11:39 - Reply

      Det er et godt spørsmål. Hehe.. Det er ingen forskning jeg har fått med meg som backer det du sier, men hvem vet. Kroppen er merkelig ;) Jeg har dessverre ikke noe fornuftig svar til deg..

  2. Kristine 30/08/2018 at 11:46 - Reply

    I knoooow, har akkurat det samma sjæl. Stappfulle planer og ting som må rekkes og man føler seg litt utilstrekkelig. Litt ER bedre enn ingenting, så sant så sant. «Dessverre» er det kun 24 timer i et døgn, skulle gjeerne vært mere. De dagene du trener, kick ass på trening, sov godt og bekymre deg mindre og vær fornøyd med det man får til, så skal jeg prøve gjøre akkurat det samme ;)

    • christinekamphaug 30/08/2018 at 12:58 - Reply

      Helt sjukehus tilstander! Men det er nå man kjenner at man lever. Haha.. No rest for the wicked! ;)

      Høres ut som en god plan frøken! <3 Let´s DO this!!

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.