MISTA MEG SJÆL LITT..

Endelig tilbake i gode rutiner med mat og trening. Det føles så alt for godt! Jeg har bestemt meg for å gjøre en endring i treningen min. Frem til nå har jeg trent 5 dager i uken, men nå endres det til 4 faste dager og 1 dag for alternativ trening. Som for eksempel å teste ut nye økter/øvelser til YouTube og Instagram videoer. Eller generelt blogging/vlogging. Mer tid til redigering av vlogger og andre ting jeg har nedprioritert den siste tiden. Jeg skulle seriøst ønske at døgnet hadde 48 timer.

Splitten nå blir: 2 x overkropp og 2 x bein/rumpe.

Jeg føler at jeg har mistet meg selv litt for å være ærlig. Jeg startet jo Instagram for å inspirere og det jeg ble best på var treningsvideoer og jeg elsket det, men det siste året har jeg følt at alle skal være «fitspo» og jeg følte at det som da var «min greie» ble «alles greie». Og i stedet for å bruke det til motivasjon til å bli enda bedre så brøyt jeg meg heller ned med uendelig kritikk til meg selv.

Jeg følte at jeg var gått ut på dato og det hjalp ikke akkurat med den nye algoritmen til Instagram som gjorde at jeg så og si ble usynlig i forhold til det jeg var før. Instagram har endret seg veldig og nå er det slik at om man følger noen, men ikke trykker liker på det de legger ut så vil de etterhvert bli usynlige for deg fordi Instagram tror at du ikke ønsker å se akkurat det innholdet.

Så jeg tror jeg snakker for alle Instagram influencers når jeg sier dette: Vær så snill å trykk liker på innleggene til de du har valgt å følge for inspirasjon. Det betyr så utrolig mye mer enn du tror :)

Anyway, jeg skal jobbe meg tilbake til det å poste en treningsvideo om dagen i ukedagene hvertfall! I går hadde jeg en kanon beinøkt og det kommer video på alle øvelsene på Instagram litt senere. Så ikke glem å følge meg på Instagram HER! Siden flere av dere ønsket video/bilder på den beinøkten jeg la ut her om dagen, så tok jeg det til meg og filmet alt i går så dere kan se.

Gårsdagens Beinøkt:

– Frontbøy 3 x 5 reps med 50 kg (varmer opp med halvparten av vekten og 2/3 av vekten før jeg starter på de 3 arbeidsettene)
– Rumensk markløft 3 x 5 reps med 90 kg (samme oppvarming som på frontbøy)
– Etbeinsleg extensions – 2 x 8 pr bein
– Etbeinsbenpress – 2 x 8 reps pr bein
– Liggende lårcurl – 3 x 8-12 reps
– Hip thrust i bootybuilder maskin – 3 x 8 reps med noen sekunders hold i toppen på siste rep hvert sett
– Tåhev i beinpressmaskinen – 3 x 15 reps

Håper dere tester økten og at dere liker den! I dag har jeg sittet og redigert Granca bloggen og jeg dævver av visse klipp. Ting jeg hadde glemt at jeg hadde filmet for å si det mildt. Så ikke glem å følge meg på YouTube HER! Den kommer i løpet av morgendagen!

Crop t-skjorte HER! (Favoritt! Jeg har alle farger) // Shorts gammel, men lik HER! // Sneakers Nike Huarrache

By |2018-08-20T23:30:27+00:00juli 18th, 2018|Trening, Treningsprogram|

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.