BYGG RUMPE

Gårsdagens sykt sene bein/rumpeøkt var rimelig seig og god så jeg må jo dele den med dere! Det ble en ren beinøkt med fokus på rumpe, fremside kår og bakside lår. Errrthing rett og slett. Vi var ferdige med å trene 23:30 og det er bare litt kleint at det er et utested/bar i 1 ett på gymmet vi må gå gjennom for å komme ut. Så mens folk står med ølen i hånda og dørvaktene står ute på den røde løperen for å sjekke folk som skal inn kommer vi svette og jævlige ut og bare… «eh, hei..»

Anyway.. The gym is my kind of bar. Hehe..

BEINØKTEN:

– Oppvarming med strikker
– Knebøy med strikk over knærne – 4 x 12
– Rumensk markløft fra kasse for ekstra dybde – 3 x 12
– Sidelengs utfall i smithmaskin – 3 x 12
– Etbeins leg extension med 1 dropp etter hvert sett med begge beina – 3 x 12
– Etbeins liggende beinpress i smithmaskinen – 3 x 15
– Glute kickback I supersett med hip abduction 3 x 12/15

Her får du kjørt gjennom beinsystemet med litt morsomme øvelser. Noen ganger er variasjon godt for treningsgleden. Akkurat nå er jeg ganske lei av det programmet jeg har brukt og jeg har kjørt det i ganske lang tid så i løpet av morgendagen skal jeg sette sammen et nytt program så jeg starter Mandagen med topp motivasjon.

Det er så stor forskjell å ha et fullverdig program med fokus på det man ønsker å oppnå enn å bare sose rundt på treningsenteret uten mål og mening. Motivasjonen blir en helt annen + at du får resultatene du ønsker, så fremt du er flink til å spise opp maten din da, for man må tygge for å bygge.

En av gårsdagens øvelser jeg virkelig vil gi en liten highlight er rumensk markløft fra kasse. God damn! Den river noe så sinnsykt i bakside lår og rumpe. Rett i cellulitt området mitt for å si det sånn. Du får full strekk på hamstringmuskelen (bakside lår muskel) og det gir ekstra godt utbytte. Om dere tester den så kjør den rolig og kontrollert. Gjerne med 1-2 sekunders stopp i bunn (stangen skal ikke treffe gulvet, men være bare noen cm unna). 

Husk å stramme kjernen og vær rett i ryggen! Teknikkvideo i bunn av innlegget. Feel the burn babes!

Tights HER! // Sportbh HER! // Reebok sneakers HER! // Crop genser gammel men lik HER! ​ // Nike snekkers kjøpt på Ferie!

BlNYF1pBlcZ

By |2018-08-20T23:41:29+00:00juli 14th, 2018|Trening, Treningsprogram|

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.